mandag den 14. oktober 2013

Endnu en vest

Jeg har lavet en lidt mere "drenget" model af den lille vest, som jeg tidligere har vist..... drenge skal vel også ha´en lille varm ryg :o)
Jeg har noget af det strygefolie, som man nu kan få til at lave motiver på tøj med, men jeg synes at den "gammeldags" applikering passer bedre til projektet her. Det er et nusse arbejde, men rigtigt hyggeligt.


Den er i str. 2-3 år og er til salg i min Amio butik.... hvor jeg iøvrigt har lagt en del under TILBUD

2 kommentarer:

  1. Kære Ea, ahrmen så fandt jeg lige din blog, hvor er du kreativ - jeg er vild med dine applikationer, det ser skide godt ud.

    SvarSlet
  2. Tusinde tak :o)
    åhh !!! hvor det betyder meget med de små kommentarer.... det troede jeg slet ikke, men jeg synes godt nok at det er en sej omgang at få gjort opmærksom på sin nye blog, og man kan godt føle "er der overhovedet nogen der kigger med ?" ...... så tak for det ;o)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for din kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...