søndag den 19. januar 2014

Hjemmearbejde

Vi er sneet inde....... nej måske ikke helt, men der er godt nok kommet meget sne her i Brønderslev.

Men så er det da godt at man har noget hjemmearbejde ;o)
Jeg knokler lige for tiden med den nye hjemmeside, og med lidt held kan jeg måske få den i luften sidst i næste uge.... det bliver altså godt, og jeg glæder mig til at præsentere en ny og bedre hjemmeside, og ikke mindst de "nye" møbler og ting & sager, som jeg lige for tiden går og tager billeder af.






Men i disse dage kan jeg dog ikke komme på mit lager/værksted pga. sneen, så som sagt er det så arbejdet med computeren og symaskinen der styrer min dag.... og det er da heller ikke så tosset ;o)

Flere bluser i bunken er blevet syet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for din kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...